مقالات آرشیو خبر ها
انتظار کافی است ، دومنیکو را به تورین بیاورید

انتظار کافی است ، دومنیکو را به تورین بیاورید

ماسیمیلیانو آلگری هم او را به خوبی می شناسد. در واقع در آخرین بازی ای که به عنوان مربی هدایت میلان را به عهده داشت، تیمی که به شکلی ناامیدی کننده به وسیله ی دومنیکو براردی از هم گسیخت، او 4 بار دروازه ی روسونری را باز کرد و خاطره ای به یاد ماندنی در ژانویه ی 2014 برای ساسولو رقم زد. چند روز بعد از آن شکست تحقیر آمیز، کلارنس سیدرف جایگزین آلگری شد و ستاره ای به دنیا آمد. این وینگر جوان به نمایش های باورنکردنی برای نرووردی ادامه داد، اما او حتی قبل از آن در مالکیت مشترک یوونتوس بود، قهرمان ایتالیا نیمی از قرارداد او را دقیقا در سپتامبر 2013 از ساسولو خریده بودند.

 

در واقع، بیانکونری از خیلی وقت پیش به توانایی های براردی پی برده بود، آنها در ازای نصف از مالکیت لوکا مارونه، توانستند نیمی از مالکیت براردی را به دست بیاورند. اما تابستان امسال مالکیت مشترک توسط فیفا از رده خارج شد و یوونتوس با مبلغ 10 میلیون یورو سهم خود از قراردادش را فروخت. با این حال شایعات حق بازخرید برای یوونتوس دائما دهان به دهان می چرخد و جانلوکا دی ماریتزیو در وبسایتش تاکید کرده که مبلغش 18 میلیون یورو تعیین شده است.

 

براردی در سن 20 سال و 9 ماه 30 گل در سری آ‌ زده بود، مسی در 20 سال و 8 ماه به این عدد رسید اما با 12 باز بیشتر.

 

به نظر می رسد که این موضوع به خاطر گزارشات اسکای ایتالیا برخاسته است، آنها عنوان کرده اند که باشگاه حتما براردی را در تابستان به تورین خواهد آورد. با توجه به ترکیب یوونتوس و درخشش متداوم این بازیکن، ضروری است که غول های تورین او را به عنوان الویت اولشان به محض باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات به شمال غرب ایتالیا بیاورند. او از وقتی اولین بازیش را در 25 سپتامبر 2013 انجام داد، 85 بازی در سری آ‌ انجام داده که، یک آمار باورنکردنی با 37 گل و 20 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. طبق سایت هواسکورد، او هر 116 دقیقه یا گل زده و یا گل ساخته است.

 

وقتی از روبی باجو پرسیدند که بهترین استعداد ایتالیا کیست ، گفته بود که براردی را دوست دارد! 

 

اگرچه که مربی آنتونیو کونته بدون هیچ توضیحی هنوز این بازیکن اهل کاریاتی را به تیم ملی دعوت نکرده است، جوان خوش آتیه ی ساسولو هیچ وقت طرفدارانش را در سرتاسر  شبه جزیره از دست نداده است. مربی سابق میلان آریگو ساکی یک بار او را در مصاحبه با نشریه ی گاتزتا دلااسپورت ستوده بود:

 

براردی بازیکنی است که استعداد فوق العاده ای دارد، او یک فوتبالیست مدرن است که برای تیم در همه ی نقاط زمین بازی می کند، او سرزنده گی و ابتکار، خونگرمی و قدرت را در کنار تکنیک خوب دارد. دومنیکو یک جوان درونگراست، اما آدم معقولی است، فکر نمی کنم محبوبیت باعث کاهش اشتیاق و اراده ی او برای بهبود شود.

 

ساکی تنها نیست، نایب رییس یوونتوس پاول ندود هم واضحا یکی از هواداران براردی است او در فوریه ی 2015 در گفت و گو با توتو اسپورت اذعان کرده بود:

 

دومنیکو یکی از بهترین استعدادهای تمام فوتبال ایتالیاست. او و استفانو استورارو می توانند رهبران تیم و آینده ی یووه باشند.

 

برنده ی توپ طلای 2003 تحت تاثیر ستاره ی ساسولو قرار گرفته است. آلگری هم از نزدیک در آن مصاف شوم از نزدیک شاهد این واقعیت بوده است که براردی می تواند یک تنه بازی را برای تیمش در بیاورد، صفتی که در تیمش-ساسولو- به ندرت پیدا می شود. پل پوگبا و پائولو دیبالا بارها این کار را در طول فصل جاری برای یوونتوس کرده اند، در حالیکه خوان کوارادو هم قادر است مشابهش را انجام دهد، اما سرعت ویرانگر براردی و پای چپ چارچوب شناسش، می تواند بعد دیگری را به خط حمله ی بیانکونری اضافه کند.

 

او اکثرا به عنوان بال راست بازی می کند، او مرتبا به مرکز زمین نفوذ کرده و ثابت می کند که هوش تاکتیکی و انعطاف پذیری لازم که آلگری از بازیکنانش می خواهد دارا می باشد. لاگاتزتا دلااسپورت اعتقاد دارد رییس یوونتوس همین الان به رضایتش برای این انتقال را به مسئولان اعلام کرده و لازم است که مسئولان یوونتوس دقیقا همین کار را بکنند.

 

از بلیچرریپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: